Alla inlägg under december 2015

Av Matilda Engkvist - 31 december 2015 10:35

2015 var ett grymt år. Bra mode, bra för skapandet, kapat kontakted med folk och skaffat pojkvän. Nästa steg blir att flytta hemmifrån. och det är i början av 2016 ^^


Börjar med nya rutiner också. Har satt upp många mål jag ska uppfulla kommade år. Inga är för svåra, och under 365 dagar kan mycket hända. Ett mål är att få klart min bok. Har många böcker på g, men det är en jag börjarde i februari med förra året som ska bli klart till slutet av detta år. Sen vill jag göra mer konst och skapa en facebook sida till den. För utbildningen blir det sjuksköterska linjen, alternativt så får jag gå klart som undersköterska.


Ritar sånthär:

 

Mycket pillellil :p


Älsklingen och jag ska ta det lugns ikväll. Blir att chilla och kolla på Oz ^^

Av Matilda Engkvist - 29 december 2015 16:40

Har gjort en ny blogg igen. Hihi!

Sker då och då att jag vill göra en ny, men ska försöka hålla mig till den här.


Just nu försöker jag plugga matte, vilket är otroligt knäppt. Var duktig på det fram till åttan, då gick det bara neråt XD

Målet är att komma in på sjuksköterskalinjen, men än sålänge kör jag på som undersköterska på komvux.

Om det går rikgtigt bra är psykologilinjen ett alternativt. Men ajg räknar inte med det första gången jag gör högskoleprovet. 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Konst


Ovido - Quiz & Flashcards